سه شنبه 10 اسفند 1395
تاریخ 1395/08/17 زمان 14:19:35 بازدید 201

کتاب کسب و کار الکترونیکی

یکی از مهم‏ترین محرک‏های کلیدی E-business، تمرکز بر فناوری است. فناوری‏ها و انواع آن می‏تواند به منظور تاثیرگذاری بر عملیات امن برای E-business و E-commerce مورد استفاده قرار داده شوند.

به گزارش تریبون، امروزه بازارهای کلیدی برای E-business و انواع آن وجود دارد که اینترنت محور هستند و از اینترنت به عنوان ابزار ارتباطات و مبادلات استفاده می‏کنند. چگونگی سوق دادن بازارها به سوی رقابت کامل توسط اینترنت آغاز شده و بازاریابی محصولات و خدمات به بخش‏های مختلف توسط اینترنت امکان پذیر می‏گردد. لیکن استفاده از اینترنت در حوزه E-business نبایستی بدون در نظر گرفتن حریم خصوصی همراه باشد. ایجاد مزیت رقابتی با مدیریت E-business و استراتژی مترتب بر آن آغاز می‏شود که دارای سه مرحله تدوین، اجرا و ارزیابی می‏باشد. این سه مرحله بایستی بتواند محیطی را مهیا و در راستای حفظ مزیت رقابتی حرکت نماید. کتاب حاضر در راستای بسترسازی E-business مناسب بر اساس موارد فوق را مورد مطالعه قرار داده است.

انتشارت:موسسه کتاب مهربان نشر

نویسنده :حسن رنگریز

موضوع :کسب و کار

تعداد صفحات :449 صفحه

قیمت :290,000 ریال

پایان پیام

 

 

لیست نظرات

تا کنون نظری به ثبت نرسیده است!

تازه ترین اخبار
پربازدیدترین ها
 
 

نرخ آزاد ارز وسکه
 
نوع ارز نرخ فروش
 
دلار
 
یورو
 
درهم امارات
 
پوند
 
سکه بهار آزادی
 
سکه امامی
 
نیم سکه
 
ربع سکه
 
ما را دنبال کنید
3 بی ان
طراحی و اجرا از کانون تبلیغات اتمسفر .