سه شنبه 31 مرداد 1396
تاریخ 1395/08/17 زمان 14:30:02 بازدید 428

معرفی کتاب حس مشتری

برای درک مشتری باید از صدای نبض رفتار مصرف هم عمیق تر شد این نزدیکی به واسطه محیط رقابتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش تریبون، ایجاد حس مشترک از طریق حواس پنجگانه و عناصر محصول می تواند مقدمه ایجاد یک نوستالژی و وفاداری به یک برند باشد، لذا داشتن دانش نسبت به حواس پنجگانه ضرورت داشته زیرا تاثیر و ارتباط بین این حواس با تغییرات رفتار مصرف کنندگان یک بازاریابی مدرن تلقی می شود.

انتشارت :موسسه کتاب مهربان نشر

نویسنده :آرادنا کریشنا؛ مترجم» کامبیز حیدرزاده، داوود حسین آبادی ساده

موضوع :بازاریابی

تعداد صفحات :189 صفحه

قیمت :115,000 ریال

پایان پیام
 

یک ملت پشت یک چک
آینده ساز
بیگ مانی
سی و هشتمین قرعه کشی قرض الحسنه بانک ملی
حضور رایگان در دایرکتوری
کیوسک اطلاع رسانی و خدماتی
ارتباط امروز
نرخ آزاد ارز وسکه
 
نوع ارز نرخ فروش
 
دلار
 
یورو
 
درهم امارات
 
پوند
 
سکه بهار آزادی
 
سکه امامی
 
نیم سکه
 
ربع سکه
ما را دنبال کنید
3 بی ان
طراحی و اجرا از کانون تبلیغات اتمسفر .