پنجشنبه 28 دی 1396
تاریخ 1396/09/25 زمان 17:02:20 بازدید 44

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آن‌ها بانک آینده ضمن طراحی کانال‌های ارتباطی متنوع جهت ارتباط با مشتریان نسبت به استقرار الزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایات اقدام نموده و پس از انجام مرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10002:2014 از ممیز معتبر خارجی گردید.

به گزارش تریبون، داشتن کمترین میزان مغایرت با استاندارد، تنوع کانال‌های ارتباطی و سهولت دسترسی مشتریان، نظرسنجی و پایش مستمر نظرات و شکایات مشتریان و توسعه سیستم ها در سطوح عملیاتی و شعب بانک، از مهم‌ترین نقاط قوت درگزارش ممیزی خارجی، عنوان گردیده است.

پایان پیام

بانک شهر
بانک سپه
بانک ایران زمین
بانک ملی
بیمه پارسیان
ارتباط امروز
قیمت طلا و ارز در بازار تهران
نوع ارز نرخ فروش
4169
دلار
5000
یورو
1136
درهم امارات
266000
سکه گرمی
1392000
سکه بهار  آزادی امامی
686000
نیم سکه
399000
ربع سکه
ما را دنبال کنید
3 بی ان
طراحی و اجرا از کانون تبلیغات اتمسفر .